Friday 15 June 2012

One Last Time

Assalamu'alaikum ((>_<))

hye guys.. ok this is a delay entry of yesterday.. nak cerita sikit pasal semalam.. haaaahhhh.. aku pergi tengok wayang... aku pergi tgok MADAGASCAR3 .. wooohhoo sangat best ok...


nah... ni dia dia punya apa dah orang panggil. one kind of poster jugaklah.. hehehe...
Kami pergi kira untuk farewell aku jugaklah... ntah kali ke berapa ntah nak buat farewell.. hahahaha
nanti lepas ni ke pd pula.. nahh.. ok tu cerita nanti..hik3

sedikit tentang Madagascar3
cerita ni sangat seronok dan berbaloi untuk di tonton semua.
persahabatan kekeluargaan
2 elemen yang sangat menyentuh hati penonton
mungkin aku yang lebih je kot tapi itulah
sangat menyentuh hati aku.
Cerita ni mengisahkan di mana Alex the Lion, Marty the Zebra, Melman the Giraffe and Gloria the Hippo  berusaha untuk pulang ke New York. dan pelbagai cabaran ditempuhi sehinggaah mereka menjadi sasaran polis giler kerana menginginkan kepala Alex The Lion.
Dan dari situ bermulalah pertemuan mereka dengan haiwan circus . Usaha menaikkan kembali nama circus yang telah merudum berjaya dengan kerjasama antara 2 pihak. dan usaha polis giler untuk mendapatkan kepala Alex The Lion tidak berjaya. Alex the Lion, Marty the Zebra, Melman the Giraffe and Gloria the Hippo tersedar bahawa hidup di uar lebih hebat mencabar dan romantik dari berada di dalam zoo. mereka seterusnya meninggalkan zoo dan meneruskan hidup di circus bersama kawan baru mereka
(>_<) 

kesan cahaya dan warna-warna serta lagu-lagu yang mereka gunakan dalam cerita ni sangat best dan sangat menarik..dan tak rugi untuk semua menontonnya.
bagi sesiapa yang masih terfikir-fikir nak tengok cerita apa saya recommand ini.ye da agak lama cerita ni tapi sekarang musim exam kan mungkin ada yang da habis nak release tension boleh nak tonton movie nie.. TERBAIK!! 

ok itu sahaja untuk  sinopsis cerita


sekarang kisah kami pula 

Aku pergi dengan kawan aku yang sangat rapat dekat kolej ni. CHE MURNI RAMLI
Aku sayang dia sangat.
Jatuh bangun aku dia sentiasa ada.
Thanks sebab sudi sama dengan aku 3 tahun sayang.
dan kami giler bergambar..ehhehe.. 

ok sesi bergambar kan ni ada lagi



Ni cerita yang kitorang tengok haritu baru nak bergambar bagai..ehhehe 
SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN
pun best juga. sangat seronok 
bukan sekadar cinta biasa tapi juga kesah bersatu padu dan kesetiaan kepada raja dan negara




haaa.. ni lagi sorang junior aku.dia belanja tgok wayang ni. Farewell aku katanya ..aku layankan ajelah.
kitorang punya wayang start pukul 6.30 dalam pukul 8 gak habis.. huhuhuuh..habis wayang terus balik rumah. aku kene kemas barang sebab hari ni akan ke KSKB Sg.Buloh untuk Kursus Induksi.
huhuhu.. jadi sampai di sini jelah cerita farewell aku dengan mereka setakat ini.

OK itu sajalah buat masa sekarang.
Jumpa lagi di entry lain.
(>_<) 


p/s saya sudah berada di KSKB Sg.Buloh untuk berinduksi. haiihh mood tak ada sebenarnya..saya nak enjoy cuti saya tapi kene induksi pulak.. paksa relakan ajalah ye.

ok nak rehat2 sebelum start induksi  2.45 karang.. jumpa lagi..BYE (>_<) 



No comments: