Thursday 14 June 2012

Euro2012

Assalamu'alaikum.. hye guys...

tak boleh tido lagi ni.. maklumlah kata exam da habiskan harus2lah tak boleh tido..
sejak balik dari lepak pkul 12 lebih tadi terus on lappy ngadap dia..smpai sekarang.. ahhaha.. baru teasa nak buat entry.. ohh tadi aku banyak di twitter..adeehhh kene limit sebenarnya ni..huhu.OK

dan sekarang sedang rancak Euro2012



dan game yang tengah hangat sekarang antara Netherlands dengan German.
aku ni takdelah minat sangat bola nie..tapi sekali sekala tengok bolehlah.. layan jugak kadang2 (>_<) .
dan aku adalah penyokong setia ENGLAND untuk mana2 perlawanan. dan GERMAN untuk second team aku.
mood untuk aku tengok bola hari ni tak ada..jadi tak kuasalah nak tonton bola walaupun GERMAN yang sedang beraksi. tunggu jelah keputusannya macam mana nanti..hahaha nampak tak di situ..ok mesti ada yang kata..alah perempuan biasa lah tu.. huuu..abaikan virus2 itu.. minat masing2 ok..tak perlu nak kritik.

so korang punya team apa untuk Euro2012  ni?
meh kongsi sikit.. nak taw jugak. (>_<)

SELAMAT MALAM semua.
da habis bola nanti tido ok bagi yang sedang tonton perlawanan. Jangan ada yang tak bangun pi keje dah..hehehhe.. ok itu je untuk sekarang..
adios guys.


No comments: