Wednesday 13 June 2012

13th JUNE 2012

Assalamu'alaikum...

ok Hye guys.. yes..at last back in blogger life.. dan ok. blog baru kan? yup  blog baru.. nak musnahkan segala cerita lama untuk buka cerita baru dengan semangat baru...

ok hari ni 13 jun hari aku buat blog ni bersamaan dengan hari aku habis DIPLOMA aku.. pergghh bunyi best kan.. kih3..xdelah best sangat sebab result untuk aku pass jadi nurse ke tidak belum keluar lagi..hoho.. ok btw.. aku baru je habis DIPLOMA IN NURSING. untuk sesiapa yang nak tahu..baru je lepas exam yang berakhir pukul 11 pagi tadi. dan selepas ni insyaAllah seandainya aku lulus aku akan bekerja.. waaahh... homaaaiii da keje?? ok itu menakutkan.. tak bersedia ok... tapi oleh kerana kontrak itu ini so paksa relakan diri jelah.. kih3.. naaahh.. bagus tak?? ok perasan di situ..

habis pasal diploma aku.. so blog baru ni masih dalam plan lagi baru terpk untuk create new and start to make like a diary.. but hey..blog aku sebelum ni mmg macam diari kan.. hahaha..ok so just come get into my life and get to know the new me.. everyone is welcome to enter just click the follow button...still under maintainance so if not as nice as others i'm so sorry.. will try to make it nicer from time to time..so this is it...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM 

dengan ini saya merasmikan blog baru ini..

SELAMAT DATANG KEPADA SEMUA BLOGGER KE DUNIA SAYA

itu saja buat masa ni jumpa lagi (>_<) 

ehhh lupa kepada sesiapa yg ada twitter do follow me  @MsAqilah

No comments: