Wednesday 20 November 2013

THE GREAT 15th!!!

Assalamu'alaikum...

Tarikh 17/11/2013..
Hampir terlupa aku dek kepenatan seharian bekerja menggunakan tenaga pada 1 haribulan...hari yang aku lupa sepenuhnya.. Genap aku dan dia 15 bulan berdua.. Masih berdua belum bersama...
15 bulan saang.. tak tersangka olehku kita mampu selama ini.. Doa ku hanya terbaik buatmu dan kita.. suatu hari akan bersama.. Jaga diri kesayanganku.

Hari ni. genap sebulan dia berada di bumi Miri. Genap sebulan aku makan rasa hati.. Sebulan aku bercinta dari jauh merindu tanpa jemu.. dari jauh. semuaanya.. aku jauhhhh.. ahhhh.. terkadang penat memendam rasa.. terlalu jauh... hmmm. tapi aku redha.. aku hanya mampu berdoa dia tak terasa akan kejauhan dan mencari yang dekat dengannya... Maafkan aku sayang, terlalu degil untuk mendengar kata.. Maafkan aku sayang selalu mencari salah.. Jaga diri di sana..Aku sayang kamu.



Credit: http://10000steps.tumblr.com/post/67529216102

No comments: