Saturday 30 November 2013

WRAP UP NOVEMBER

Assalamu'alaikum...

da hujung2 bulan meh nak wrap up eerything happend in November.. the firset thing i won't forget.. Sister tempat kerja aku.. seorang bersara seorang lagi pindah wad. fuhh.. yang bersara tu aku rasa sedih jugaklah.. sebab dia antara sister yang paling baik pernah aku jumpa.. yang lagi sorang tu hmm.. dia pun ok jugak sebenarnya tapi cara pendekatan dia tak betul... nak tegur nak marah adacara dia.. bagi kami.. ( bukan aku je la) semua teammate kerja rasa cara dia tegur tak betul.. walaupun terkilan sikit dia pindah wad tapi oklah.. takpelah.. kita cuba dengan management baru.. harapnya oklah..hohohoho.. jangan dapat lebih teruk sudah... takut jugak.. boleh stress teruk lepas ni. Just pray for the best.. phewwww...da setahun kerja, kerja da makin ok, senior pun da rapat sikit semua da boleh kerjasama sekali, xde kene marah sangat lagi jugak.. tu penting hahahahaa.. so far ok lah.. alhamdulillah...moga hari mendatangang akan lebih baik.. phewww..

gula hati pun da sebulan kat miri.. aku pun hmm.. oklah.. rindu tetap ada.. sape tak rindu weeehh... nak buat macam mana.. keje kot.. ahahhaha.. oklah.. pray for the best for 2014.. insyaAllah segala yang dirancang berjalan dengan lancar.. amin...

jumpa lagi entry lain BYE.



2 comments:

Unknown said...

just singgah , nice collection of sajak there. tulis sendiri?

cikbunga said...

thank you!!! almost semua buat sendiri.. thanks sudi inggah (>_<)