Tuesday 6 November 2012

AKU DAN HOSPITAL (PENDAHULUAN)

Assalamu'alaikum

hye semua...

da lama tak membebel panjang panjang kat sini kan.. huuu..

busylah... so far untuk pengetahuan korang aku keje dekat HOSPITAL TUANKU JA'AFAR SEREMBAN. Yeaaahhh NEGERI SEMBILAN macam entry yang lepas lepas kan. Haaaa... aku kerja dekat ward PEMBEDAHAN 8B (surgical dalam omputih dia) hahaha  aku jaga ward pempuan.. hee.. lega gila masa taw wad pempuan..ramai bising kata leceh ward pempuan nie.. tapi bagi aku seleceh mana pun.. sebanyak mana pun bising mulut dorang selagi ko keje betul ok lah...lagi pun aku tak suka jaga lelaki yang aku tak kenal sekian.. MALU !!!! giler kau nak jaga LELAKI yang ko tak kenal.. aahh bukan aku le tue.. tak rettttiii jaga LELAKI yang bukan rapat ngan aku.. haiihh... tak kira ar orang kata apa.. aku tak suka!!! Zzzz end of story...

hah ok ni hari kedua aku masuk ward tetapi hari pertama untuk fully work.. semalam (5/11) kejap jek dari kul 3 sampai kul 5... heee =D..

Pengalaman hari pertama?? ahhahahah.. ok kalau ikutkan semalam lah kaaann.. ahahah... boleh laah.. mula2 terasa gak bakal tak cukup kaki dan tangan.. huhu dan hari terbukti segalanya benar.. aahh.. untung je tak kene marah tak kene sindir tak kene maki buat masa sekarang hahaha (>_<) BUAT MASA SEKARANG YE... esok lusa tak taw...ntah kene tibai teruk tak taw lah.. haiihhh giler betul.. tapi sebabkan freshie kan.. jadi terima jelah dia nak suh apa jek hehe.. sabaukan aje

haah tu jelah... letttiihhhh niii... tak hilang lagi.. huuu...

ok sebenarnya kalau ikutkan aku da lapor diri 22/10 haritu tapi oleh kerana ada orientasi sampai 2 minggu... jaaadddiiii.. semalamlah baru nak masuk keje kat wad betul .. so.. here i am.. berkhidmat untuk masyarakat.. huuu... perangai staff macam macam tak payah lah cerita kot.. tu normal lah.. ahahha ok dah dah.. malas nak cerita lebih..

next time ada cerita lagi aku cerita ok.. hah nantikan entry akan datang =D





No comments: