Sunday 11 November 2012

101112 dan 111112

Assalamu'alaikum hye guys..

 heee buat apa je korang.. hehehehehe.. haaa.. saje je nak cter .. kenkonon tarikh tu cantik an kah3... jadddii aku nak jugaklah cter sikit apa aku buat masa tarikh tu kih3.. saje bosan huk3...

haaa.. ok pagi sabtu aku keluar around 10 pagi macam tu... tunggu bas pegi KTM then tunggu KTM ke subang jaya =D.. sebenarnya tak taw nak ke mana. last2 ke sunway pyramid jugak.. huhuhu.. cari makan dulu sebab da kul 12 tengah hari macam tu... heeee... LAPARRRR.. dari pagi tak makan lagi hahhaah =p .. then jalan jalan pusing sunway tu.. da bosan then nak tengok  wayanglah.. tapi cerita yang kami nak tgok tu tak ada kat situ!!! so pergi ke e@curve pulak... haaaa...rupanya kat situ pun sama jek tak ada cerita yang kami nak tengok. haiihh sedih.. akhirnya amek keputusan tengok skyfall sekali lagi!!!! woohhooo... ok cerita ni best ok.. walaupun aku tak layan cerita ni but not badlah.. BEST GILERRR!! so it's a must watch movie =D... hehehehe... *main lagu skyfall-Adele*


ok kali kedua tengok ni..sebabkan orang belanja dapatlah tiket seat ini kalau diri sendiri tak mampu ler jawab dia HAHAHAHA =p... so really enjoy it so much.. (sebab sebelum ni tak dapat nak enjoy sangat dengan budak2 BBNU kat belakang seat memekak tak paham bahasa =,='' ) 

ok heee... habis skyfall ada lagi satu event... phewww... event star wars movie marathon.. same place.. tapi pukul 11 malam start habis 2 petang.. pheww.. ohh event nie di invite oleh kawan aku.. haa.. owwhh dia call nak ke tak dan kami bersetuju.. dan LETS GO!! wohhhoo (aku tak pernah tengok movie ni sebenarnya tapi sebabkan orang belanja *lagi* aku pun ON kan jelah) . Event ni dijayakan oleh Kelab Star Wars Malaysia.. kalau salah maaf pihak kelab. 


heee.. tu tag kami punya... 

Sebelum start pegilah makan lepak pegi toilet minum air haaa..apa2 jelah sampai pukul 11 malam masuk panggung.. phewww.. giler jugaklah.. first time nie join movie marathon event kat panggung. Teruja jakun tak saba semua ada. ehh ahahhaha... kemain ann heee =D . betullah tu hahahaha.. bila lagi kih3.. ok star wars ada 6 movie kesemuanya. jadi antara satu satu movie adalah gap 15 minit ke 30 minit untuk relaxkan minda sebelum masuk yang seterusnya heehhe... Not badlah bagi aku yang tak layan ni.. ahahhah.. ada jgaklah aku tertido.. NGANTUK kot.. ahahha gila kau dah la keluar dari pagi then join event mengejut macam ni maun tak terido aku masa movie jalan haha... BTW overall organisation TERBAIK.... BEST!!! KUDOS to all team..

habis movie marathon tu kami pun lunch then balik. letih, ngantuk, muka tak mandinya perrgghh semua ada memang gila lah kan HAHAHA..

petang kul 6 jugak lah sampai hostel aku..
Balik niat nak terus tido tapi sebab da ngadap laptop dan waktu yang dah lewat jadi batalkan niat mandi siap apa yang patut semua then lewat lewat sikit aku tido .. esok cuti lagi jadi takdelah aku penat sangat... sebab tu aku sanggup buat benda tu semua kalau tak kannnn .. takdenya aku nak pegi marathon macam tu haha...
so sekarang ngadap lappy update blog ni heeeee...

tu jelah cerita untuk tarikh yang cantik tu kononnya kan.. hahaha... 
2 hari ok aku updatekan sekali hahahhaa..

BAHAGIA GEMBIRA
tu je mampu aku cakap.
sekaligus release kan tension kerja di hujung minggu.

hows yours guys? any great activity done? 
Tomorrow's Monday.. get ready physically and mentally for work.
great day ahead for you
(>_<)

JUMPA LAGI

p/s tertanya sapa kami yang dinyatakan?? owwhhh yang bersama saya tu gula hati saya. =D ok bye






No comments: