Thursday 4 October 2012

PANGGILAN KERJA

Assalamu'alaikum..

hye hye hye.. wohhhooo... nampak tajuk entry.. sudah terang lagi bersuluh kan.. aww.. ahhaha..
yes at last penantian selama 3 bulan aku kini sudah hampir sampai ke pengakhirannya.. yes dah nak kerja.. huahahahah.. semalam baru cek nama dekat internet..






so nampak kat atas??? yes tu lah jawapan dia.. tapi nama aku dia taip salah.. bongoknyaaa... geram aku... 
jangan dekat sana nanti nama aku camni gak dah ar..
hahahah..
ok.. so aku lapor diri 22/10 ni.. di NEGERI SEMBILAN.. 
sebab memang aku mintak oklah takdelah terkilan sangat..


kepada sahabat yang pergi jauh jaga diri korang aku akan ingat korang sampai bila bila.
THANKS FOR EVERYTHING GUYS.. THANKS FOR THIS 3 YEARS WE TOGETHER IN SCHOOL OF NURSING.. EVENTHOUGH THERE WERE SO MUCH THING HAPPENED IN BETWEEN BUT STILL I WILL REMEMBER YOU.
DO TAKE CARE OF YOURSELVES GUYS.
GONNA MISS YOU.


JULY 09/12 BATCH



happy yet sad..we maybe classmate but we never had one hand and one heart with each other.
hati masih terkilan tapi apakan daya 3 tahun dah berlalu.. do take care of yourselves guys.
TAKE CARE




No comments: