Sunday 30 September 2012

S.A.H.A.B.A.T



SAHABAT
apa erti sahabat kalau diri hanya diam tanpa kata 
tanpa gurau senda 
tanpa rasa kegedikan melampau sekali sekala yang mampu mengundang rasa annoying tapi still sayang giler giler dekat korang. yeaahhh!!! aku mampu menjadi gila bersama mereka.. aku mampu menjadi separuh kurang siuman dengan mereka.. separuh ye separuh... hahaha.. first time jumpa aku, aku diam seribu bahasa?? hahaha.. well korang ni aku tak kenal lagi karang kalau aku buat gila gila karang apa pula korang kata kan.. 

apa aku merapu tu.. ahhahaa ok abaikan.. dah baca?? heeee.. oklah tu..

FRIENDS 
I really appreciate to have all of you besides me.. I LOVE YOU on every inch of us.. 
really appreciate on every time we spent we laugh we smile.. 
I just can only pray for the best future for all of us.. 

last but not least THANK YOU for being such a great friend for me..
(>_<)






No comments: